20.02.2018

20.02.2018 14:05

Dětem jsem do deníčku doplnila vyúčtování třídního fondu: 

  • bruslení 70,-(cena jednotlivých bruslení se pohybovala podle počtu děti: 1.: 17,-, 2.: 17,-, 3.: 17,- a 4.: 19,-), dětem jsem započítala jen to, kdy bruslily
  •  
  • 50,- tombola za třídu na ples školy. Tuto částku jste schválili na třídní schůzce. Po vybrání peníze předám třídnímu důvěrníkovi p. Macháčkovi a poprosím ho o pořízení daru za naší třídu. Pokud máte nějaký nápad, co bychom mohli koupit, dejte vědět:-).
  •  
  • 20,- Matematické minutovky pro 2.roč./2.díl (ukazovala jsem na třídní schůzce)
  •  
  • 8,- vyšívací látka(kanava) 
  • Protože měl každý jinou konečnou částku, dopsala jsem dětem do tabulky s třídním fondem na 1.straně deníčku, kolik mi mají přinést doplatek. Prosím, pošlete mi doplatek po dětech do pátku. Na všechny další akce do konce šk. roku už budeme vybírat podle aktuální potřeby. 
Zpět