22.06.2018

22.06.2018 17:17

Hlásí nám to plnou paměť přenesených dat za měsíc:-), to bude asi škola v přírodě:-). Nebojte, pokud se Vám něco nezobrazuje, počkejte do 1. července, kdy se počet přenesených dat nuluje:-). Chtěla jsem dětem na památku vypálit DVD s fotkami za 1. a 2 třídu, to jsem ale netušila, že jsem toho za ty dva roky nafotila tolik. Bylo by to ne jedno, ale aspoň pět DVD na jednoho, a tak jsem zvolila variantu, že jsem Vám vypálila na DVD náš web třídy se stále funkčními odkazy na fotogalerii. Web v srpnu přestane být aktivní, ale odkazy na fotogalerii zůstanou, tak si z ní přes DVD postahujte fotky, o které si chcete schovat na památku. Když vložíte DVD do počítače, zadejte: Index.html(spustit), skočí krátká reklama a zobrazí se náš web třídy s funkčními odkazy.  Fotky z posledních tří dnů už tam uloženy nejsou.

Hledám slova a napadá mě jen jedno velké DĚKUJI! Byli jste úžasní...Vy i Vaše děti. Budete mi chybět! Dojali jste mě, rozbrečeli a dodali další energii do života a já teď vím, že ta naše učitelská práce má smysl. Obklopila jsem se Vaší velkou kyticí a kytkami a pořád dokola si čtu vzakazy od dětí v nádherném albu a těším se, až si v roce 2019 pověsím kalendář s nimi. Děkuji Vám za nečekané ocenění a dary. Budu mít Vaše děti pořád při sobě, v srdci i v uších:-). Moc Vám děkuji! 

Přeji Vám pohodovou dovolenou a dětem krásné prázdniny!

První školní den v září jsme domluveni, že se uvidíme stůj, co stůj...Já s novými prvňáčky začínám až v 9 hodin, tak mi bude ctí je doprovodit do třetí třídy, šikulky moje:-).

 
Zpět